sabda

Monday, April 18, 2011

Kabinet Dapur

Entah kenapa, seminggu saya mabuk dengan gambar-gambar english deco, seminggu saya keja add spesis itu di fb... dari almari putih yang menawan hingga lah yang bergantung didinding masuk pula kedapur dengan pinggan mangkuk yang lawa-lawa... hampir ngueng saya jadinya demi mengisi masa  yang sengaja  dilapangkan itu.
Alkisahnya malam tadi saya cuba melakar gambar kabinet dapur idaman. Saya rasa tepu la pulak.. hahah... atau mungkin dah letih seharian dengan berbagai urusan.

Ai, mandat en.suami bagi saya melukis dapur idaman.. harus saya tunjukkan sesuatu... takkan tarik diri kot...

Takpe, kita rayau puas-puas... mungkin, lama lagi nak berdapaur yang cantek itu.. :)




Dua gambar diatas rekaan yang agak ringkas, yang pasti KEMAS.


warna kayu dan putih... cantik!


sejuk mata memandang~

saya juga mahu kerusi pada dapur kering...

Owh... cantik kombinasi warna dia.. untuk dapur kering cantik niii...



masih ingat gambar yang ini??? :) masih memberi inspirasi pada saya. Sukakannya!

Saya impikan sinki yang mengadap halaman belakang, ada tingkap disitu, dan sekurang-kurangnya dapat melihat sepasu pokok yang cantik.

2 comments:

  1. Ju. aku berkenan dengan kabinet kat gambar 2 ngan 9. eheheh.. berangan je dulu. Rumah ko beso boleh la cari yang besar.

    ReplyDelete
  2. mal, rumah aku biasa-biasa je.. takde deco2 lagi...
    ruang wet kitchen aku tu kecik ja... antara pilihan ko tu juga yang sesuai..
    kita cari idea lepas tu kita buleh buat design kita sendiri... :)
    aku tak sabar nak tunggu fasa II kejora tu siap!! huhu~ tunggu nak kerumah ko nih... heh heh...

    ReplyDelete