sabda

Wednesday, April 13, 2011

Bila bertemu kawan lama, anak-anak pula berkawan~

Gambar ni saya ambik masa jumpa Nisak. Sempat juga ambik gamba, rasa macam kelang kabut... hahah... Husna saya yang meragam pada waktu itu... yang lain terkawal tau...


ya...main...main... jangan hirau cik siti tu ya... entah apa ragam dia hari tu...

eh, pandai pula nak main-main dengan Alissa sambil-sambil meragam tuh!

Husna... tengok rambut dia, cumel sangat!!

Bagi saya detik ni sangat bermakna... masa tu saya dapat rasa kalau saya beranak 4... hahahah (berangan)... mudah-mudahan ada rezeki InsyaAllah... mengingatkan saya kata-kata Azem tak kira masa... "ibu, ayah kata dia nak adik ramai tau!!" huh~ InsyaAllah, kita tunggu cik Husna besar sikit...

Nisak, terima kasih bagi i pinjam anak-anak u.... Husna dan Alissa... kedua-duanya pandai bawa diri, anak-anak yang baik.. Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment