sabda

Friday, July 22, 2011

Pertemuan semula~

Pn. Kham datang kerumah!!
Sangattt mengujakan. Kami sebilik masa kami menetap di kolej delima dulu (uitm 2003) ~~~~~~~~~ kenangan yang sangat indah. Dan tentunya banyak kenangan bersama yang semangnya jadi cerita lucu bila disingkap semula.. :D
Ikutkan kos yang saya ambil memang tak ada waktu senggang. Almaklum sabtu ahad sibuk dengan projek kumpulan (shooting), malam dengan melangsaikan kajian. Waktu yang berbaki tidak seberapa itu dapat juga pi makan, keluar beli barang dengan rakan sebilik.. Alhamdulillah ikatan itu tidak habis begitu sahaja. Alhamdulillah.

sekian lama tak berjumpa mestilah nampak perubahan.. :)



gambar ni saya ambik masa kham dah balik.. ala kadar, harap tetamu sukakannya :)

macam tau-tau ja tuan rumah suka 'antu' durian, kejap ja dah tinggal sebiji.. :D

kek durian
bebarapa ulas durian yang tinggal saya jadikan bahan kek..

Pertemuan terakhir dengan kham sebelum ini kalau tak silap ialah di Hospital Terengganu, semasa adik saya koma.

Antara kenangan bersama yang selalu singgah di ingatan saya ialah sarapan pagi dengan kham di kolej dan... bermalam di rumah orang tua kham di terengganu!
i lap u!! :D

No comments:

Post a Comment