sabda

Wednesday, October 12, 2011

Mimpi.

Terkejut dari mimpi...
4.00 pagi... menangis sambil berwuduk...
solat dan mengaji...

kisah saya seperti dulu...
dengan adik saya berkongsi cerita..
keadaannya seperti dulu...boleh berjalan dan berbual dengan saya..
dalam mimpi itu..
tat kala saya sedang sibuk dia menyatakan bahawa dia perlukan satu rawatan disebuah klinik yang terpencil,
saya tidak menemaninya,
dimaklumkan dia pergi ke klinik itu tidak kembali lagi,
tapi saya masih tetap tidak menemaninya membuat rawatan itu,
setelah dia pergi ke klinik yang sangat jauh itu...
saya bertanya kepada ibu, nanti dia tidak pulang...
kami menangis kerana tidak menemaninya...

tat kala ini seluruh perasaan luruh saya kembali lagi....
hanya Allah yang maha mengetahui,
semoga semuanya baik-baik sahaja...
saya seorang wanita yang sering didatangi mimpi..
hanya Allah yang mengetahui..
Allahu Akbar!
Allahu Akbar!
Allahu Akbar!

No comments:

Post a Comment