sabda

Monday, June 18, 2012

Bag Lagi~

Kepunyaan seorang teman, dapat juga saya siapkan setelah 2 minggu cuti menjahit sejurus siapnya baju kurung cik husna..

Asalnya ampunya bag meminta bag untuk isi alat-alat solek dan butang tudung... bila dah dapat ukuran saya pun merangka design... direalisasikan dengan menggunakan kain yang sedia ada... sebelum ini beg baju kepunyaan saya juga menggunakan fabrik yang sama..

hehe... sempat bergaya seketika untuk sesi pengambaran sahaja..
luas juga bahagian dalamnya, kamera saya juga boleh dimuatkan besrta dengan apa yang telah diisi..

boleh panjangkan tali bag dengan membuka jahitan riben..

sulam tangan dibahagian sisi



sekian~

4 comments:

  1. beg aku!!!! wahahahaha...tq jue...aku dah jadikan beg alat solek+ubat2+segala charger ms g kuala tganu aritu..husband aku tgk dia kata,"waaaahhh...muat semua ye..x pyh byk beg nak bwk kan?" hehehe...dia perli aku sama tu sbb aku klu g mane2 mmg kompem lebih dari 2 beg..sbb beg charger+ubat2 lain,beg solek lain,beg telekung lain...tambah beg baju lg...ekekeke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, berbakti juga bag tersebut pn.ain... ^_^
      ke kuala terengganu??????? awat x habaq???? boleh makan sama2 dirumah saya! hihi... jangan buat lagi gitu ya.. laen kali jemput singgah! [ceh, macam akak tiri pulak kan?!]

      Delete
  2. salam ju..nice sangat..
    semalam aku google apa ntah nk cri bende lain..jap lg kuar blog ko..ada kuar gambar beg cikgu2 azem..haha..glamour2..k ju teruskan usaha..moga bertambah permintaan lepas bersalin nanti..cantik pandai ko buat ju..

    ReplyDelete
    Replies
    1. google mabuk masa tu sak... tersesat la tu~~ akeke...
      musti hang google pasal jahit2 kan.... wahhhh... nnt kongsi cinta hati ya... usha mesin jahit tepi.... huhu... kalau gigih mengumpul duit sendiri bagus jugak... ini asik la dengan ntah apa2... sama2 la kita meningkat kan semangat juang ini!! hahah!!

      Delete